lauantai 14. joulukuuta 2013

Valmisteluja

Varasin tuossa pari päivää sitten liput Machu Picchulle, sinne ollaan menossa siis 28.12. Eli pari päivää ollaan Cuscossa, josta siirrytään sitten Aguas Calientesiin, Machu Picchun lähelle. Sieltä päästään sitten heti aikaisin aamusta lähtemään bussin kanssa Machu Picchun porteille ja ihailemaan päivän alkamista alla oleviin maisemiin.
Varattiin pelkät "Machu Picchu-liput", eli ei kiipeämistä esim. Huayna Picchulle tai muutakaan erikoista. Uskon että se on ihan riittävästi ainakin mulle kierrellä noissa maisemissa ja nauttia olosta. Ja joskus olen nähnyt kuvia ihmisiltä, kun ovat kiivenneet Huaynalle, niin huh huh, mua varmaan alkais huippaamaan, sillä jossain kohti näytti niin kapealta kulkuväylä. Ja ilmeisesti se on myös hieman raskas aktiviteetti, olis pitänyt alkaa kuntoilemaan enemmän jo aiemmin :P ..tosin, kyllä sitä suomalaisella sisulla kiipeis vaikka Mount Everestille.. :D

Oih, nämä maisemat mä näen itse kohta! :)
Olen alkanut myös pikkuhiljaa kokoilemaan tavaroita kasaan, joka on ollut aikast helppoa, koska mulla oli säilössä vielä viime vuotinen pakkauslista, ja aika samoilla kamoilla voin tämänkin reissun tehdä.

Huomenna onkin jouluruokien valmistusta ja siivoilua, sitten lupauduin vielä menemään laivalle töihin pariksi päiväksi ja ensi lauantaina meillä vietetään sitten jo joulua perheen kanssa ja sunnuntaina tää tyttö onkin sitten jo lentokoneesa!

Ensi viikkoon! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti